Изпитани световни, но често пъти нови за България тенденции в разнообразни бизнес теми, бяха представени на конференцията Business Inside.
Кои са качествата, които ще ни направят конкурентноспособни в бъдеще? Как различните поколения да работят заедно по-ефективно? И как да мотивираме служителите си? Това бяха част от темите на конференцията Business Inside, която се проведе на 28-ми септември в Inter Expo Center.
Събитието, организирано от НЛП България, Balkan Services и Sodexo, събра над 150 гости, а лектори бяха представители на лидерски компании, сред които HP Enterprise Bulgaria, Piraeus Bank, Wolf Theiss и други. Основните теми, които бяха обсъдени на събитието варираха от иновации и технологично развитие, през управление на човешки ресурси, социални придобивки, продажби и подобряване на взаимоотношенията с клиенти и партньори.
Tavex също участва в конференцията за иновации и технологично развитие Business Inside и разговаря с представители на бизнес сектора по повод новата онлайн платформа за обмен на валута и продажба на инвестиционно злато. От началото на годината клиените на Tavex имат възможност да закупят над 50 вида валута онлайн, бързо и сигурно, като я поръчат с достака до адрес или офис на куриер.
Фокусът на събитието бе поставен върху лидерството, личностната мотивация и дисциплина, които спортът възпитава и влиянието им в работата. Стартът на събитието бе поставен от г-н Ираван Хира, изпълнителен директор на HP Enterprise Bulgaria, според когото „Живеем в надпревара с времето. Той е най- големият ни враг и съответно най-големият ни съюзник“. Той допълни още, че е важно да бъдем подготвени за бъдещето и да определим нашето конкурентно предимство като хора. По време на дискусионния панел на събитието г-н Хира дефинира петте най-ценни качества, които човек трябва да притежава, за да бъде конкурентоспособен в бъдеще – въображение, креативност, интуиция, емоции и етично поведение. На събитието бе представен и един малко познат у нас метод за мотивация на служителите – програми за стимулиране чрез финансови инструменти от компанията, чрез който на практика, служителите стават собственици. Според Анна Ризова, Управляващ партньор на Wolf Theiss „подобни програми имат за цел дългосрочно оставане на ключови служители в компанията и постигане на определени резултати“. Участниците в конференцията имаха възможност също така да видят на практика как работят облачните бизнес системи, които според специалистите от Balkan Services вече не можем да наречем иновативни, а по-скоро необходими за съвременните организации. На събитието бе цитиран и Марк Хърд, Изпълнителен директор на Oracle, който още през 2015 г. обяви, че „До 2025 г., 80% от всички продуктивни бизнес приложения ще бъдат в Облака. Днес са около 25%“. Според специалистите това може да се случи дори по-рано от очакваното.
Коментари